Trình duyệt quý khách đang sử dụng không được hệ thống hỗ trợ
Vui lòng nâng cấp các phiên bản tương ứng dưới đây để tiếp tục sử dụng dịch vụ
Internet Explorer 11+, Google Chrome 45+, Mozilla Firefox 37+, Opera 27+, Safari 8+
ໜ້າຫຼັກ
ອັດຕາດອກເບ້ຍ
ອັດຕາແລກປ່ຽນ
ແຈ້ງເຕືອນຮັກສາຄວາມລັບ
ຊ່ວຍເຫຼືອ
×
ໜ້າຫຼັກ
ອັດຕາດອກເບ້ຍ
ອັດຕາແລກປ່ຽນ
ແຈ້ງເຕືອນຮັກສາຄວາມລັບ
ຊ່ວຍເຫຼືອ
×
ຄຳຖາມທີ່ຖາມເລື້ອຍໆ
ຄູ່ມືຜູ້ໃຊ້
ຂໍ້ກຳນົດ - ເງື່ອນໄຂ
ຄຳຖາມທີ່ພົບເຫັນຫຼາຍໃນບໍລິການ Internet Banking
ຂ້ອຍລືມຊື່/ລະຫັດເຂົ້າລະບົບ. ຂ້ອຍຕ້ອງເຮັດແນວໃດເພື່ອເຂົ້າລະບົບໄດ້ ?
ທ່ານສາມາດເຂົ້າໄປພົວພັນໄດ້ທີ່ປ່ອງບໍລິການຂອງ SHB ເພື່ອຈະໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ ສະໜອງຊື່ /ລະຫັດໃໝ່ເຂົ້າລະບົບ.
ຕ້ອງເສຍຄ່າທຳນຽມໃນການລົງທະບຽນ ແລະ ນຳໃຊ້ບໍລິການ Internet Banking ຂອງ SHB ບໍ່ ?
SHB ບໍ່ເກັບຄ່າທຳນຽມໃນການລົງທະບຽນໃຊ້ບໍລິການ Internet Banking - SHB Online
ບັດ ອີຊີຄີວ ຂອງຂ້ອຍເສຍ. ຂ້ອຍສາມາດເຮັດທຸລະກຳໄດ້ດ້ວຍວິທີໃດແດ່ ?
ກະລຸນາເຂົ້າໄປພົວພັນໄດ້ທີ່ປ່ອງບໍລິການຂອງ SHB ເພື່ອຈະໄດ້ຮັບການສະໜອງບັດອີຊີຄິວໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າທຳນຽມ.
ຂ້ອຍສາມາດໃຊ້ບໍລິການ SHB Online ໄດ້ທຸກທີ່, ທຸກເວລາບໍ່ ?
ແມ່ນແລ້ວ, ທ່ານສາມາດໃຊ້ SHB Online ໄດ້ທຸກເວລາ, ທຸກທີ່ ໂດຍຜ່ານຄອມພີວເຕີ/ອຸປະກອນມືຖືທີ່ ເຊື່ອຕໍ່ກັບອິນເຕີເນັດ.
ເປັນຫຍັງຂ້ອຍຈື່ງບໍ່ໄດ້ຮັບອີເມວແຈ້ງບອກລະຫັດຈາກ SHB ?
ອີເມວຈຳນວນໜື່ງແມ່ນສົ່ງຈາກລະບົບຂອງ SHB ບາງຄັ້ງກໍ່ສົ່ງເຂົ້າ Spam ໃນກ່ອງຈົດໝາຍຂອງ ທ່ານແບບອັດຕະໂນມັດ. ທ່ານກະລຸນາກວດຄືນອີເມວຂອງທ່ານອີກຄັ້ງ ທັງຢູ່ໃນ Inbox ແລະ Spam ເພື່ອຮັບ ປະກັນການເກັບກຳຂໍ້ມູນທັງໝົດ. ໃນກໍລະນີທີ່ທ່ານກວດຄືນອີເມວທັງໝົດແລ້ວ ແລະ ບໍ່ເຫັນອີເມວ ທ່ານສາມາດ ໂທເຂົ້າສາຍດ່ວນຕາມເບີ +856.21.968.888 ເພື່ອໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ.
ຂ້ອຍສາມາດເຂົ້າລະບົບ SHB Online ດ້ວຍໂທລະສັບມືຖື/ຄອມພິວເຕີຕັ້ງໂຕະບໍ່ ?
ທ່ານສາມາດເຂົ້າລະບົບ SHB Online ໃນບາວເຊີ້ (browser) ເວບຂອງໂທລະສັບມືຖື/ຄອມພີວເຕີຕັ້ງໂຕະ. ອິນເຕີເນັດຂອງ SHB Online ແມ່ນເຫມາະສົມກັບຫນ້າຈໍອຸປະກອນຂອງທ່ານ.
ລະຫັດຢືນຢັນ (OTP) ແມ່ນຫຍັງ ?
SHB Online ນຳໃຊ້ວິທີການຢືນຢັນແມ່ນດ້ວຍປັດໃຈ 02 ຢ່າງ : ຊື່ເຂົ້າລະບົບ, ລະຫັດ (ປັດໃຈລູກຄ້າຮູ້) ແລະ ລະຫັດຢືນຢັນ (ປັດໃຈທີລູກຄ້າມີໃນຄອບຄອງ). ຂື້ນກັບຊຸດບໍລິການທີ່ລູກຄ້າເລືອກລົງທະບຽນນຳໃຊ້, ລະຫັດຢືນຢັນແມ່ນຢູ່ໃນບັດອີຊີຄິວ ຫຼື ສົ່ງຜ່ານຂໍ້ຄວາມ SMS. ໃນການເຮັດທຸລະກຳໂອນເງິນ ຜ່ານບັນຊີ, ຊຳລະສະສາງ, ທ່ານຕ້ອງປ້ອນລະຫັດເພື່ອຢືນຢັນທຸລະກຳ. ການຢືນຢັນທຸລະກຳເພື່ອຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພທຸລະກຳຂອງທ່ານ.
Internet Banking user guide
ຂໍ້ກຳນົດ ແລະ ເງື່ອນໄຂການໃຊ້ບໍລິການເອເລັກໂຕນິກ SHB
ມາດຕາ 1. ສິດ ແລະ ໜ້າທີຮັບຜິດຊອບຂອງລູກຄ້າ
ມາດຕາ 3. ຄ່າທຳນຽມ ແລະ ຊຳລະຄ່າທຳນຽມ
ມາດຕາ 4. ຄວາມສ່ຽງ ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມສ່ຽງ
ມາດຕາ 5. ປະຕິບັດວິໄນ
ມາດຕາ 6. ແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ່ງ
ປິດ
×
Hຄຳແນະນຳການຕັ້ງລະຫັດຜ່ານໃໝ່
ກະລຸນາເຂົ້າໄປສາຂາ/ໜ່ວຍບໍລິການ SHB Laoໄກ້ທ່ານເພື່ອຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ ແລະ ຮັບການສະໜອງລະຫັດໃໝ່
1. SAIGON - HANOI BANK LAO LIMITED
Add:
No.1, Lane Xang Avenue, Vientiane Captital, Laos P.D.R
Tel:
(+85621) 968888
2. SAIGON - HANOI BANK LAO LIMITED, CHAMPASAK BRANCH
Add:
336, 337, 338 Pakse New Market, Phonekung, Pakse, Champasack, Laos P.D.R
Tel:
(+85621) 257167