Trình duyệt quý khách đang sử dụng không được hệ thống hỗ trợ
Vui lòng nâng cấp các phiên bản tương ứng dưới đây để tiếp tục sử dụng dịch vụ
Internet Explorer 11+, Google Chrome 45+, Mozilla Firefox 37+, Opera 27+, Safari 8+

ຄຳຖາມທີ່ພົບເຫັນຫຼາຍໃນບໍລິການ Internet Banking
ທ່ານສາມາດເຂົ້າໄປພົວພັນໄດ້ທີ່ປ່ອງບໍລິການຂອງ SHB ເພື່ອຈະໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ ສະໜອງຊື່ /ລະຫັດໃໝ່ເຂົ້າລະບົບ.
SHB ບໍ່ເກັບຄ່າທຳນຽມໃນການລົງທະບຽນໃຊ້ບໍລິການ Internet Banking - SHB Online
ກະລຸນາເຂົ້າໄປພົວພັນໄດ້ທີ່ປ່ອງບໍລິການຂອງ SHB ເພື່ອຈະໄດ້ຮັບການສະໜອງບັດອີຊີຄິວໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າທຳນຽມ.
ແມ່ນແລ້ວ, ທ່ານສາມາດໃຊ້ SHB Online ໄດ້ທຸກເວລາ, ທຸກທີ່ ໂດຍຜ່ານຄອມພີວເຕີ/ອຸປະກອນມືຖືທີ່ ເຊື່ອຕໍ່ກັບອິນເຕີເນັດ.
ອີເມວຈຳນວນໜື່ງແມ່ນສົ່ງຈາກລະບົບຂອງ SHB ບາງຄັ້ງກໍ່ສົ່ງເຂົ້າ Spam ໃນກ່ອງຈົດໝາຍຂອງ ທ່ານແບບອັດຕະໂນມັດ. ທ່ານກະລຸນາກວດຄືນອີເມວຂອງທ່ານອີກຄັ້ງ ທັງຢູ່ໃນ Inbox ແລະ Spam ເພື່ອຮັບ ປະກັນການເກັບກຳຂໍ້ມູນທັງໝົດ. ໃນກໍລະນີທີ່ທ່ານກວດຄືນອີເມວທັງໝົດແລ້ວ ແລະ ບໍ່ເຫັນອີເມວ ທ່ານສາມາດ ໂທເຂົ້າສາຍດ່ວນຕາມເບີ +856.21.968.888 ເພື່ອໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ.
ທ່ານສາມາດເຂົ້າລະບົບ SHB Online ໃນບາວເຊີ້ (browser) ເວບຂອງໂທລະສັບມືຖື/ຄອມພີວເຕີຕັ້ງໂຕະ. ອິນ​ເຕີ​ເນັດ​ຂອງ SHB Online ແມ່ນເຫມາະສົມກັບຫນ້າຈໍອຸປະກອນຂອງທ່ານ.
SHB Online ນຳໃຊ້ວິທີການຢືນຢັນແມ່ນດ້ວຍປັດໃຈ 02 ຢ່າງ : ຊື່ເຂົ້າລະບົບ, ລະຫັດ (ປັດໃຈລູກຄ້າຮູ້) ແລະ ລະຫັດຢືນຢັນ (ປັດໃຈທີລູກຄ້າມີໃນຄອບຄອງ). ຂື້ນກັບຊຸດບໍລິການທີ່ລູກຄ້າເລືອກລົງທະບຽນນຳໃຊ້, ລະຫັດຢືນຢັນແມ່ນຢູ່ໃນບັດອີຊີຄິວ ຫຼື ສົ່ງຜ່ານຂໍ້ຄວາມ SMS. ໃນການເຮັດທຸລະກຳໂອນເງິນ ຜ່ານບັນຊີ, ຊຳລະສະສາງ, ທ່ານຕ້ອງປ້ອນລະຫັດເພື່ອຢືນຢັນທຸລະກຳ. ການຢືນຢັນທຸລະກຳເພື່ອຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພທຸລະກຳຂອງທ່ານ.

ຂໍ້ກຳນົດ ແລະ ເງື່ອນໄຂການໃຊ້ບໍລິການເອເລັກໂຕນິກ SHB
ມາດຕາ 1. ສິດ ແລະ ໜ້າທີຮັບຜິດຊອບຂອງລູກຄ້າ
ມາດຕາ 3. ຄ່າທຳນຽມ ແລະ ຊຳລະຄ່າທຳນຽມ
ມາດຕາ 4. ຄວາມສ່ຽງ ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມສ່ຽງ
ມາດຕາ 5. ປະຕິບັດວິໄນ
ມາດຕາ 6. ແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ່ງ